Fy Farao

Jahapp här sitter man då hemma framför datorn och är dunderförkyld, kan knappt andas, e så tät i näsan... usch.. dricker en massa med för att hjälpa halsen lite, sticker som sjutton i den...suck.

Bara att sätta igång och plugga, har redovisning på måndag, sista delen i mattekursen, känns skönt och skulle jag schappa på den så har jag både omredovisningen och tentan för högre betyg på mig för att klara kursen, men jag siktar in mig på att klara den nu på måndag, vore retligt annars, ska banne mig visa att jag kan!

Dessutom på måndag så är det körövning inför julkonserten i Åsenhöga kyrka, och i vanlig ordning tänkte jag att jag ska försöka vara med i år också, är jättekul att sjunga, det är en så trevlig och härlig stämning i den kören. Undra vad det kan tänkas bli för låtar i år, är väldigt säker på att O Helga Natt och Go Tell It kommer att dyka upp, vore kul med någon ny med, vi får väl se.

Klockan 18.30 på måndag så vet jag mer spännande.. oooh ja just ja! Bilden nedan tog jag igår, så himla härlig rimfrost ute, december kommer och då kommer även kylan, haha, -6 när jag tog bilden... undra om det är därför jag är så förkyld idag..hmmm... aja det blir nog bra, njut av vintern medans den varar!!

Kommentera här: