Kallt och Blåsigt


Det kan man lugnt säga att det var igår, usch, var inte alls skönt att vara ute, håll på att blåsa bort när jag följde Linda till stationen, men jösses va fina träden var utefter Vättern, var bara tvungen att ta en bild även om vågorna var (som Linda sa) "två meter långa" ... haha... stod ungefär 3-5m ifrån vattnet och ändå blev jag blöt, men det var lite maffigt..

Ja just det ja, jag skrev min första tenta igår också, jag tror det gick bra svarade på alla frågorna så gott jag kunde, så nu hoppas jag bara att det gick vägen, vore skönt att få det ur världen så att säga.

Och idag blir det till att plugga sånger inför julkonserten imorgon i Åsenhöga kyrka, ska bli kul, är tredje året som jag är med. Köpte lite nya kläder igår efter tentan som jag ska ha på lördag, men jag skippar nog skorna jag köpte, blir nog lite väl bra, jag är lång som jag är så jag sa nog ha något lågklackat så de bakom mig syns, hehe.

Kommentera här: