Dreamhack Winter - 2oo9

Jaha då har jag stått den första passet jag hade på Dreamhack, var väl så där, satt på samma stol i åtta timmar, var inte ens på toa under dessa timmar fastän jag drack och åt som vanligt, och så var jag förstås uppe en sväng runt tolvslaget och hämtade en robot bakad våffla som Chalmers monter stod för, GRATIS är gott!

Sedan när jag ändå satt framför min dator tyckte jag det var bättre om jag gjorde något relaterat till skolan så jag passade på att jobba lite i Illustrator, fast det var inte direkt något skolarbete men resultatet blev i alla fall det här:

är relativt nöjd med den, är väl inte precis vad jag hade tänkt mig när jag började jobba på den, men jag tycker ändå slutresultatet blev ganska bra. Ursprungsbilden är en pixelbild i låg kvalitet så det kändes skönt att kunna göra om den till vektorgrafik istället som är mycket bättre, man kan förstora bilden och förminska den hur man vill, bilden förstörs inte, bra va?

Sist men inte minst så slänger jag in en bild på en del av våran monter, det lirades Guitar Hero på PS3 flitigt, har ett pass till att stå mellan 16-00 imorgon, får se hur det går, ska bara köpa något jag kan ha med mig och äta på så blir det nog jätte bra..



Ja just det ja, höll på att glömma, det var jättekallt i våran monterm var mycket varmare där de som är där över hela helgen hade sina datorer! CPU Värme AAAAAH!

Kommentarer:

1 Liza:

Jag kommer nog fortsätta med bloggandet. Det är faktiskt läsarna som får bestämma om min blogg är något att läsa eller inte. Jag skriver för att det är roligt. Nu när jag vet att du håller dig uppdaterad så är det väl kanske bäst att fortstätta! :)

Hörde att det är fika hos er imorn. Jag vet inte än om jag kommer åka med. Jag kanske ska på julmarknaden i alingsås med...hrm...host...en kille!^^ Men inget bestämt än, så vi kanske ses imorn!

Kram!

Kommentera här: