Sketch..

Jag fann en gammal länk till en sida i fredags och då bestämde jag mig för att testa sidan med mitt ritbord som jag har hemma, och jag hade ingen aning vad jag skulle försöka måla/teckna, och eftersom jag gillar en manga som heter 07 Ghost och självklart valde jag mina favorit karaktärer från den serien också, de är bara så charmiga, och självklart så tillhör de den såkallade "elaka" sidan.
Vet inte varför jag ALLTID gillar de "elaka" karaktärerna i en manga/anime/film osv. Men det är så, inget jag orkat grubbla över, det stör mig inte och någon ska vara den som gillar dem eller?

Nu väntar jag bara att mamma ska fixa färdigt tårtan, som hon har börjat baka, så skulle vi gå ut på en promenad med Molle i skogen, tyckte hon.
I det här underbara höstväder som råder ute, typisk Svensk höst, mulet och regn. Underbart eller kanske inte? Jag överlever, kan ha sin charm att ut å knata i skogen bland alla dessa höstfärger.

Bäst jag ser till att göra mig i ordning så vi kan ge oss iväg, träffade min morfar igår, som jag inte träffat på över 5 år någonting, så det kändes lite speciellt, och idag så är det styvfars födelsedag så då får jag träffa min halvsysters farmor och farfar, det blir nog bra, då har jag träffat nästan alla i tjocka släkten, inte riktigt men nästan, de som bor i Herrljunga i alla fall.

Sedan innan vi åker hem senare idag ska vi först åka till svärfars lumparkompis i Vårgårda och hämta/köpa honung och efter det är det raka spåret hem till de mörka skogarna i Småland..

Kommentera här: