Just en snygg start...

USCH! Fy tusan år 2o1o kunde inte fått en värre start..
Har lyckats sladda in i en blomlåda och förstört ett trästaket och massa plastdetaljer samt nummerplåten på pappas bil, det blir inte billigt att laga allt det, suck, tur jag har lite pengar undan stoppade för sådana här händelser.
Tror inte jag borde ha körkort längre.. körde i alla fall inte över hastighetsgränsen när jag fick sladd, men i och med att det är vinter och bilen är bakhjulsdriven så räcker minsta lilla för att det ska börja sladda, och jag lyckades häva de två första sladdarna och sen verkade det som om bilen ville gå rakt fram igen och då trampade jag lite lätt på gasen och tjoff sa det så hamnade jag i blomlådan... känner mig jätteolycklig nu, känns pinsamt också, nu vet säkert alla grannarna att det var jag som körde in i den.
Får ringa hyresvärden på måndag och höra efter hur de vill att det ska lösas och vad jag ska betala.. det var en olycka, jag är bara glad att det var ett trästaket och inte en människa eller bil...

Kommentera här: