Att det ska va..

så jobbigt och besvärligt att anmäla att jag blivit påkörd till försäkringsbolaget? Ringde länsförsäkringar idag, och tydligen så måste det anmälas på bilförarens trafikförsäkring, och sen måste jag även ta reda på om jag har några försäkringar via skolan och facket.. vart kollar man sådant?! Jag har verkligen noll koll just nu...
Vidare vet jag att jag har en försäkring på cykeln också, men min kära sambo säger att vi inte behöver ringa eftersom bilföraren ska betala reperationerna av cykeln, men jag känner mig lite bekymmrad. Känns det bättre att veta att bilen var utlandsregistrerad, även om föraren är bosatt i Sverige?

Idag ska jag i alla fall försöka mig på att baka kafferutor/mockakakor/kärleksmums (va du nu vill kalla dem) hoppas det går lite bättre än mitt misslyckade försök till att baka gaffelkakor..
Hoppas på det i alla fall men det ger sig väl snart..

Kommentera här: