Det känns bättre.. +bilder

Ja, det kan jag väl inte annat än att säga. Mina resväskor som jag beställde i förra veckan har kommit! Äntligen har jag mina alldeles egna resväskor, en stor för bagage och den lilla till handbagage som klarar SAS kabin mått. Känner mig grymt nöjd med dem och namnet på dem gör det hela bara ännu mer EPIC!



Inte nog med detta så hittade jag en bild som jag tog på en drink jag gjorde för några dagar sedan, när vi skulle se på film. Väldigt god!
Det är lite Absolute Peach, 7up och en skvätt Grenadine. När jag provade den första gången blev det en grogg då jag bara hade spriten och 7upen, sen testade jag med Grenadine och det blev riktigt gott, farligt gott som någon säkert skulle vilja påstå. Knappt man känner alkohol smaken.



Idag tog jag tag i mig själv, jag har tittat på OS i Fälttävlan, samt storstädat lägenheten. Vilket innebär plocka undan, damma, dammsuga, torka golven, städa toan osv. Allt detta medan jag lyssnade på Radioseven så det dunkade gott. Piggar alltid upp med lite musik, särskilt när du städar.
Nu luktar det fräscht, det är bara jag som luktar lite mindre fräscht, haha, får väl ta å besöka duschen så vi fixar det med. Snart bär det av till en kompis och "hänga" lite i stallet med en bira i näven, ett härligt sätt att avsluta dagen på.

På måndag börjar skolan igen, så då drar allvaret igång igen. Kanske blir det Liseberg i veckan och lite bio, vi får se vad som hinns med och hur vädret blir. Vem vill gå på Liseberg när det ösregnar till exempel?

Kommentera här: