Det drar ihop sig

Ja, det gör det verkligen. Idag konstaterade jag att backningen gick bra ända fram tills jag blev trött och min kropp sa ifrån att den inte orkade. Då blev det pannkaka av alltihopa, men jag kom efter många om och men in mellan konerna, vilket var målet. Sen körde jag inte mer efter det då jag kände mig lite yr och vimmelkantig. Nästa gång får jag se till att ha med mig något mer att äta.

Uppkörningen har blivit framflyttad också, vet inte alls när jag ska köra upp nu. Skulle tydligen bli veckan efter den veckan jag egentligen skulle kört upp. Med andra ord är det mer press att klara det då tiden rinner iväg, men jag har som målsättning att klara det på första försöket.

På fredag blir det YKB-prov i alla fall, och skulle jag inte klara det så tänker jag inte stressa med det. Då tänker jag lägga min energi på att klara CE och bli klar med det innan skolan slutar. Jag har trots allt ett år på mig att klara YKB efter att jag skrivit provet en gång, så det är lugna puckar. Fast ju fortare jag kan klara det, desto bättre.

Nu ska jag gå och ladda upp batterina till morgondagens körningen, verkade som vi skulle få köra i trafiken istället för att backa. Vore bra så jag kan lära mig att jag hinner växla även om det är massa personbilar runt omkring som försöker stressa dig.

*over and out*


Kommentera här: