Nu gäller det..

Nu börjar en väldigt spännande period. Inom två veckor kommer jag att skriva ett YKB-prov, ha en uppkörning för CE och jag hoppas verkligen jag klarar uppkörningen och om inte att det bara är säkerhetskontrollen jag i sådana fall inte klarar, eftersom jag är mest osäker på den.
Det kommer bli några intensiva dagar nu, då det kommer bli körning varje dag med start imorgon. Vilket naturligtvis är bra så jag kommer in i rutinerna. Så kommer jag nog känna mig väldigt förberedd inför uppkörningen.

Nu måste jag ta itu med teorin till YKBn så jag slipper göra om provet, lite nervöst är det allt. För klarar jag inte YKB får jag heller inte jobba som lastbilschaffis. Vore skönt att klara det så kan jag jobba även om jag inte skulle klara CE, då jag redan har C, ADR-grund och truckkort. Vore dock ett stort plus om jag klarar allt förstås och det är målet. Det var ju trots allt E jag var ute efter hela tiden och det skulle vara synd om jag inte klarade mig.

Time to get going.

*over and out*


Kommentera här: