Flowerhill Equestrian Centre

Då har jag äntligen lyckats färdigställa min video från min helt underbara vecka på Irland. Jag kommer definitivt att återvända, vill väldigt gärna träffa alla trevliga människor jag mötte där och framför allt saknar jag miljön och hästarna. Så olikt det vi har här i Sverige, fast det egentligen inte är så stor skillnad.

Hur som helst, här har ni videon:



När jag får tid ska jag färdigställa en annan video från resan. En så kallad "bloopers" video med några av misstagen, som kom med på film samt några andra roliga saker som händer under vår vistelse.
Längtar redan tills nästa gång som jag kan åka tillbaka.

Kommentarer:

1 Rolf-Göran B.:

Hej!
Eftersom jag själv håller på med rätt mycket ridning kollar jag runt lite och ser hur det är för andra. Tycker det är kul att läsa om dig och att du har varit på Irland på ridläger. Mycket roligt med tjejer och killar som intresserar sig för ridsporten, jobba på i denna takten så kommer du att bli ännu bättre ryttarrinna. hälsningar Rolf-Göran

Svar: Hej,Tack så mycket. Ridningen är något jag definitivt kommer fortsätta med då den får mig att må bra och det kommer bli fler ridläger på Irland i framtiden. Tack återigen.
/Marika
Marika

Kommentera här: