Lite allt möjligt..

Då kommer en liten uppdatering. Händer en hel del i mitt liv just nu och helgen kommer bjuda på massa kul. Den kommer börja med lite shopping, med betoning på lite för att sedan övergå till att börja mors dag med en klubbtävling i hoppning på ridskolan.
Får hoppas det blir åtminstone uppehåll om det inte kan vara fint väder.

Jag är lite förväntansfull för det var ca ett halvår sedan förra tävlingen och även om det inte är "blodigt allvar" så är det ändå en tävling. Min sambo ska filma och jag själv ska filma med hjälp av vår hjälmkamera. Jag har använt hjälmkameran förut, se filmen nedan:

Den här gången blir det på en annan häst och 70cm istället för 80cm, om jag förstått det hela rätt, ska bli spännande att se hur det kommer gå.

I nästa vecka ska jag även gå på ett familjerådgivningsmöte för första gången i mitt liv, ska bli intressant och spännande att se vad det ger. Kanske öppnar det upp nya sätt att se saker och får igång tankeverksamheten?

Vidare ska jag även kolla av läget med Gnosjö Trafik, måste ändå ringa till dem och tala om att jag helst behöver en veckas förvarning då det tar lite tid att fixa med uppsägning och bemanningen m.m. Samt säga adjö till alla underbara arbetskollegor.

Nu ska jag bara njuta av lugnet innan "stormen".

*over and out*

Kommentera här: