2014

Ett nytt år är här med nya möjligheter.
Jag funderar mycket på vad som är bäst och vad jag själv vill med detta året. Några små mål jag har för tillfället är att komma i bättre form, flytta, köpa bil, eventuellt skaffa häst.

Det sistnämnda är det som får mig mest att vela och fundera på hur jag ska göra. Det som kändes så solklart har blivit mörkt och jag letar andra alternativ för att hålla ljuset uppe.
Jag frågar mig själv om det kanske inte är dags att ge upp drömmen och vara lite mer realistisk, då det existerar några frågetecken kring drömmen.

Jag har fortfarande tid att fundera och avvakta för att se. Det är bättre att vänta så jag kanske får en fastanställning och då en säkrare ekonomisk framtid, för om man inte har några pengar. Hur ska man då kunna försörja en häst också?

Har mycket att fundera över och något riktigt bra svar kommer jag nog inte att ha förrän sent till våren, troligen.
Det återstår att se.

*over and out*


Kommentera här: