Alla frågor lösta

Sådär ja, nu har jag ringt och kollat både med Forex och Arlanda. Känns bra att få svar på mina frågor, så kan jag känna mig lugnare och tryggare.
Det var väldigt bra service, trevliga telefonister att prata med, dock gillade jag inte Forex talsvar eller vad det heter, gick inte att höra alternativen en gång till!

Skönt att ha det ut världen, nu ska jag bara packa och dubbelchecka så allt är med av det som jag tänkt ha med mig. Får gå igenom den en gång till också och se vad som jag kan lämna hemma osv.

Det börjar bli pirrigt nu, men samtidigt väldigt spännande. På onsdag smäller det!

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto

Tjenare, vilken trevlig blogg du har :)

2011-03-28 @ 13:18:08
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0