Dan före sista tentan...

Då var en tenta avklarad och en återstår, av någon anledning känner jag mig inte alls motiverad till att plugga, känns inte som jag riktigt vet vad jag ska plugga på heller..
Känns bra eller inte...ska i alla fall bli skönt på lördag när jag lämnat in tentan och lämnat salen, hoppas på bra väder så ska vi gå på marknaden i Jönköping innan det är dags för alla att åka iväg på sommarlov (om man fortfarande får lov att kalla det så när man går på Högskolan).

Vidare har jag funderat på att byte design på min blogg, och kanske försöka hitta ett tema att blogg om, men frågan är bara vad... är så dålig att komma på idéer... något eller några förslag kanske? Lovar inget förstås, för det vågar jag inte, vill inte love något som jag kanske inte håller ändå till slut, men men... XD

Kommentera här: