Internet eller inte, det är frågan?

Ja, idag ska vi som sagt till det andra hotellet och då jag inte vet om vi har internet där. Så slänger jag in ett inlägg här i fall det är så.
Så dyker det inte upp något inlägg de närmaste dagarna, så hörs vi på lördag eller söndag, då vi beger oss till Ningbo och universitet.

Nu hoppas jag såklart att det finns internet.
I natt har jag i alla fall fått sova 4-5 timmar, men jag hade en otäck diarré attack vid midnatt. Tur att den släppt lite, var lite obehagligt med kramp i tarmarna osv. Känner att magen inte rär riktigt hundra än heller, kan bero på maten, kan även va något annat som spökar också, vem vet?

Nu ska jag packa och sen bege oss ner till lobbyn och checka ut och sedan det andra hotellet.

Vi hörs. snart igen hoppas jag.

--Svar till kommentarer:--- Mamma: Tack. Jag gillade också jackan. Nu ska jag bara öva på att sätta upp håret också. 1 RMB blir ca 13¥, vet inte riktigt hur det fungerar, eftersin de använder ¥ symbolen där man kan växla pengar, men men..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kul att se livstecken! Måste vara mäktigt där borta :D

2011-04-05 @ 06:12:12
URL: http://fredd-wermland.blogspot.com
Postat av: faddrar

vi följer resan med spänning.Det är kul att få följa dig.Mattias tyckte toan verkade trång han är ju något längre än du. Jag tycker jackan är jättesnygg. Blir lite avis. Snällt att ni ställer upp på fotografering med alla familjer.

Kramis kramis och hälsa kompisarna

2011-04-05 @ 08:21:27
Postat av: Tina

Tjena Tjejen!!!

kan du tänka dig, jag är ute på nätet:) Vilken cool jacka du köpt, kan inte låta bli att bli lite avundsjuk.

Kram Tina

2011-04-05 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0