Visum!

Äntligen har jag mitt visum, efter mycket om och men. Nu är det i alla fall i mitt pass, vilket känns väldigt skönt.
Var lite oroad att tåget ner till Göteborg skulle vara försenat. När jag  sedan såg tåget anlända till stationen och se vilket lok som drog, kände jag mig lättad.
Rc6 1417, det lok som en gång i tiden var mitt favoritlok. Det var som ett gott omen att allt skulle gå bra idag, och det gjorde det minsann. Det var även samma lok som drog tåget hem.
Fast det ska ju påpekas, när det var mitt favoritlok var det blått, med SJs gamla logga och en röd "pine stripe". Numera är det svartmålat med SJs nya logga.

Nu är det bara några papper som saknas, för stipendium och något som Universitetet i Ningbo ville ha.
Samt alla rapporter och skolarbetet, sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0