1 vecka kvar till det är dags!

Idag fick jag mina jodtabletter så nu får vi hoppas att vindarna är gynnsamma och att inget radioaktivt drar in över Kina. Vid den här tiden om en vecka sitter jag på tåget mot Stockholm, som förhoppningsvis håller tiden. Spännande spännande. Så idag har jag ägnat dagen åt lite allt möjligt, mestadels packning, för att inte allt ska komma på en gång, samt att jag får lite koll på vad jag får med mig och vad som jag inte får med mig osv. Hade även tänkt börja såpmacka handbagage väskan också, eller tja så gott det går, det sista packas såklart dagen innan jag åker, det vill säga på tisdag. Känns bra att jag åtminstone är hemma när sambon fyller år i alla fall. Sen bär det av. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0