Dagen med stort D

Ja, idag smäller det! Om ca 10 timmar befinner jag mig i Stockholm, om allt gått som det ska. Det är lite pirrigt och nervöst, börjar känna nerverna nu särskilt fjärilarna i magen.
Sen har jag en skarp misstanke att min kära lingonvecka är på G också, typiskt. Det ska jag klara av med eller utan smärta.

Så på schemat idag står det:
*Packa det sista
*Åka till Stockholm
*Checka in på vandrarhemmet
*Säga hej då till sambon
*Kontrollera så allt är med!

Tja det är väl vad jag i huvudsak ska syssla med idag. Åka tåg hela långa dan, yippie~ okej, jag erkänner, väntan i Alvesta på över 1 timme blir inte kul, men det får gå. En timme går rätt fort trots allt, ibland kanske lite väl fort?

Kommentarer
Postat av: Laila

Jag hoppas att du kan lägga upp vad som händer i Kina. Jag kommer i alla fall att läsa vad som händer. Jag lär nog aldrig komma dit själv, så det kan vara kul att läsa vad du är med om. Lycka till och trevlig resa.

Hälsningar

Laila

2011-03-30 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0