Piller

Det börjar dra ihop sig, var på apoteket igår och fixade mina piller som jag kommer att behöva när vi är iväg. Tror inte det finns så mycket värktabletter i Kina, och även om det gör det, hur sjutton ska man våga lita på dem.
Särskilt om det står med kinesisk text på förpackningen. Nä, jag tror det är bäst att ha med det som funkar bäst för mig.

Det enda jag inte fick tag på igår var mina Dimor tabletter, de fanns inte hemma så jag får vänta tills på tisdag, men som jag sa det funkar eftersom jag får dem innan vi beger oss iväg.

Ja, just det ja, igår fick jag även mitt Kina nummer. Det vill säga det mobil nummer som jag kommer att ha när jag är iväg. Skolan gav oss ett för att det ska vara billigt och lätt att nå oss när vi väl är där.

Det börjar bli lite små pirrigt, men samtidigt väldigt spännande. Nu ska jag bara försöka få tag på ett väska som jag kan ha som bagage. Har bara en liten väska, som jag fixat för att ha som handbagage.
Nå väl, det löser sig förr eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0