Sista dagen i Sverige

Det blir det för mig på ett tag nu i alla fall. Kommer inte tillbaka förrän den 6/5 så det blir ett tag utanför Sveriges gränser, men det ska bli kul och spännande.
Idag blir det till att packa igen och bege sig mot Arlanda.

Igår när vi kom till vandrarhemmet blev vi uppgraderade till ett 4-bäddars rum, istället för ett rum med dubbelsäng i en sovsal. Vi hade tur, nu fick vi ett rum där vi fick både ett fönster och vara ifred.
Kändes bra, då vi har mycket packning med oss och det hade blivit trångt i dubbelsängs "båset".

Sömn blev det inte mycket i natt, vet inte hur mycket jag lyckats sova. Har nog sovit lite till och från, väldigt ryckigt och jag känner mig ganska trött just nu. Fast å andra sidan blir det nog bara bra, då jag kanske får sova på flyget istället.

Strax blir det till att äta frukost och göra sig iordning, sen är det ner till T-banan och ta sig till T-centralen, där vi skulle möta Michelle och Linda. Sen bär det av till Arlanda terminal 5.

Idag lämnar jag Sverige med andra ord, och vi landar i Shanghai ca 4.10 svensk tid den 1/4. Vilket april skämt att åka till Kina, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0