Bagage

Nu har jag äntligen fått tag i en redig väska, så jag kan packa. Enda nackdelen är väl att väska i sig själv väger 5.6 kg, med stativet väger den 7.5, vilket innebär att om jag vill packa så jag har 5 kg till godo på flyget för att kunna ha med mig hem så kan jag packa 7.5 kg.

Inte så mycket tyckte jag, och började packa ihop några kläder som jag tänkt ha med mig, tyckte de blev ganska många och jag tyckte att vikten borde springa iväg. 3.9 kg väger kläderna, sen har jag tänkt åka i de tyngsta jeansen, linne, t-shirt och tröja, så nog får jag med mig det jag lär behöva.

Dessutom är några av kläderna sådana som inte kommer att följa med hem från Kina, då de är så kallade slit och släng kläder.

Så med bagaget ska jag nog inte få några bekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0