Höst..


Jaha då var det höst igen då rå, bäst att börja klä på sig så man slipper frysa.
Tyvärr har jag redan hunnit bli förkyld så näsan rinner och halsen känns tjock och jobbig, plus att det är mycket i skolan nu.
Ett projekt arbete har startat, vi ska göra en tidskrift/magasin på 12 sidor, varav en artikel ska vara om ett studiebesök vi ska göra på ett tryckeri, och en annan om en databassökning vi gjort och en annan om hur vi valde en logotype, det kan nog bli intressant.
Sitter och lurar lite på hur man kan få det att gå ihop, verkar va en bra grupp jag hamnat i alla fall och det är viktigt att det funkar.

Hänt mycket i veckan, brandövning på skolan, köpt julklappar, vilket påminner mig om att jag nästan är färdig, hehe, känns skönt, men jag börjar bli fattig så troligen efter nyår måste jag börja låna, usch jag vill inte, men jag måste har inget jobb och just nu känner jag att jag inte orkar eller hinner med ett eventuellt helg arbete, skolan tar för mycket på mina krafter, jag orkar helt enkelt inte, orkar knappt ens prata med min sambo när jag
kommer hem, just nu känns allt bara skiiiiit...

Kommentera här: