En vanlig tisdag...

Idag är det en helt vanlig tisdag, eller tja det blir det inte. Jag pluggar inför tentan som vi har på torsdag i Bild och Fototeknik. Det går sådär, men jag snappar upp nya saker när jag går igenom föreläsnings anteckningarna.
Nu ska jag ta å käka lite pyttipanna med ägg, och sedan ska jag till simhallen och simma med Jonna. Hoppas bara att det slutat regna så jag kan ta cykeln, har ingen riktigt bra jacka som är regntät, måste skaffa mig en. Mina regnkläder är för små, skulle behöva skaffa nya någon dag när jag har tid och pengar...

Nu blire käk...

Kommentarer:

1 Cali*:

För små regnkläder? Blir det en våtdräkt då?

2 Cali*:

För små regnkläder? Blir det våtdräkt då?

3 Cali*:

Hoppsan.... Dubbelt upp :O

Kanske blir två storlekar för litet då -10-

4 Marika:

Ja regnkläderna är för små de sitter för tajt och är för korta!

5 Fredrik:

Hur gick det hur gick det? :P

Kommentera här: