Det växer +bild

Vad glad jag blir. Färgade mitt hår för ungefär en månad sedan och det är redan en ca 5mm utväxt! Jag trodde ärligt talat inte att mitt hår växte så fort, så nu blir jag väldigt glad över det. Jag försöker faktiskt spara till långt hår igen, lika långt hår som jag hade när jag var i Kina och helst lite till.
Då hade jag så här långt hår, dessutom plattat, målet är att ha så här långt hår utsläppt med mina lockar:


Nu har jag inte alls lika långt hår. Fast det börjar bli långt igen, ibland önskar jag att det kunde växa fortare. Det tar sån tid att behöva vänta medan det tar sig igenom lockarna och blir lite längd på det hela.

Nå väl, det känns som om veckan går väldigt snabbt nu. Det är redan onsdag och snart är det fredag. Det är lite pirrigt, men det kommer säkert gå bra, pluggar ju teorin för fulla muggar när jag orkar med ett pass plugg.

*over and out*

Kommentera här: