Löning!!

Idag kom min första lön på länge och även om det inte var så mycket så gjorde det mig väldigt glad. Det räckte till alla räkningar och blev även lite över, så på söndag ska jag till Hööks tillsammans med Evy. Ska bli riktigt kul att få använda mina presentkort som jag fick i födelsedags present till att köpa nya stövlar och kanske även något annat. Vi får se vad det blir. Längtat hela veckan.

Dagen började bra idag, med en "pansar" beklädd bil i form av is. Det regnade igår kväll och så frös det i natt, tog en stund att ta sig in i bilen, men skam för den som ger sig. För övrigt har det varit en lite små seg dag idag, vet inte riktigt varför, men har känt mig hängig och trött.
Jag antar att det kommer sådana dagar emellanåt också, imorrn är det fredag vilket känns skönt att snart få lov att vila upp batterierna tills nästa veckas hårda arbetspass.

Jakten på sommarjobb fortsätter, men ihärdigheten kommer nog sätta sina spår och förhoppningsvis ger det napp. Vi får se vad som händer och jag håller tummarna för det bästa.

*over and out*

Kommentera här: