Uppdatering

Morsning i korsningen därute.

Jag mår bra och jobbet flyter på som vanligt och allt börjar finna sig till ro. Det som hänt känns overkligt, nästan som om det inte har hänt alls. Nu har jag gått vidare och lärt mig en dyrbar läxa som förhoppningsvis inte kommer att återupprepas.

Nu blickar jag framåt och det lutar åt att jag kommer få någon form av anställning i nästa vecka, så det känns bra att få in foten lite längre. Är lite kluven på om jag ska acceptera deras förslag dock. De ville att jag ska köra natten varannan fredag, då han som kör för den ordinarie då skulle tydligen köra någon annan linje då om jag förstod det hela rätt.
Kan säga att jag inte är så jättepeppad på att jobba natt, för det kommer kasta om den veckan hej vilt, i sådana fall kommer jag va ledig på torsdagen, men ändå. I och för sig blir det mer pengar av det, men frågan är om det verkligen är värt det?

Jag funderar på att säga att jag kan ta det tillfälligt men vill inte att det ska vara någon långsiktig lösning då det inte kommer fungera för mig i längden. Jag har märkt att min kropp inte tyckte om att jobba natt, jag blev en annan person.

Imorrn blir det till att stiga upp tidigt, då ska jag åka med och lära mig morgonturen, så då börjar jag 5 och slutar runt 13:30. Får se om det kan vara något, det återstår att se. Ska köra för ordinarie som ska vara ledig så på onsdag i nästa vecka återgår jag till vanliga dag körningar igen.

*over and out*

Kommentera här: