En dröm i kras?

Det ser dystert ut, kanske inte blir någon häst. En dröm som var för bra för att va sann?

Mailade och frågade hur det gick och fick till svar att hon fortfarande är lite stel och att de funderade över hela affären.
Fick känslan att jag är jobbig som frågar av ren nyfikenhet, då det är mer frustrerande att inget veta. Så nu blir det troligen till att invänta våren och värmen och se om det kanske kan få henne att bli bättre, men det är inte säkert. Vi får se vad tiden utvisar.

Känns lite tråkigt, men jag förstår att dom inte vill skicka en häst som inte är helt bra och jag väntar hellre på att hon ska bli bra.
Känns som det är mitt fel att hon inte är bra också, då hon blev skadad när jag red henne.

Det sägs att den som väntar på något gott alltid väntar för länge, och så kanske fallet är här?

Hoppas på det bästa och är förberedd på det värsta.

*over and out*


Kommentera här: