Förändringar

Det är rätt intressant. Jag såg ett minne för 2 år sedan. Då var det vuxet folk som mobbade mig. Det är så skönt att dessa personer försvunnit ut ur mitt liv, i alla fall de flesta. Några finns kvar men de ignoreras. Jag känner att jag har växt som person och nu är jag gåsen och mobbarnas kommentarer vattnet, det rinner av.

Den personen jag är idag hade jag aldrig blivit om jag dels inte haft det jobbet jag har nu, och dels på grund av de underbara kollegorna jag har, vissa goa vänner, samt alla goa glada kunder med. Det är rätt mycket som spelar in, även om livet är tufft.

Har nästan kommit till rätta med mitt liv, det börjar kännas bra rent ekonomiskt även om vissa månader är tuffa. Det gjorde mycket att jag bytte bil, det känns som den nya bilen är billigare än den gamla, även om den var dyrare i inköp.
Jag har äntligen lyckats köpa mig en soffa, nu är det bara en riktig TV som saknas med HD-upplösning. Längtar att kunna sitta i soffan och kopplat datorn till TVn.

Var dag är ett steg i rätt riktning och en dag kommer det kännas mycket bättre än vad det gör idag.

*over and out*

Kommentera här: