En vanlig dag

Vad skönt att det äntligen börjar lösa sig inför min resa till Irland. Idag bokade jag det sista hotellet, som inte blev ett hotell utan ett vandrarhem, men bättre med tak över huvudet och möjlighet att sova istället för att sitta en hel dag på flygplatsen och uggla.

Har även beställt två resväskor som borde komma någon gång i denna vecka. Ska bli spännande. Nu är det bara tågbiljetterna kvar, såg att jag kunde boka online resan dit men inte hemresan, så om jag väntar en vecka så kommer jag kunna boka båda och meddela resebyrån vilka tider som jag behöver transfer från tågstationen till ridcentret.

Nu ska jag ta itu med min städning av mitt skrivbord så jag hittar bättre, och försöka plugga lite inför funktionsbeskrivningen till uppkörningen. Vore skönt om jag kunde klara allt nu så jag slipper tänka på det när jag är på Irland.
Nä, kanske dags att ta itu med det jag tänkt så det blir av kanske?

Kommentera här: