Pirrigt

Det är minst sagt lite pirrigt inför morgondagen och jag hoppas verkligen jag kan hålla mig lugn och ha is i magen. Jag är inte så orolig för själva körningen, det jag är lite orolig för säkerhetskontrollen då det är den jag känner att jag inte är helt hundra på. Förhoppningsvis går det bra och jag svamlar inte bort mig. Det återstår att se.

Nu blir det lite pluggande för att få in det sista i skallen så jag förstår principen i hur man ska göra. Det vore kul om jag klarade det så jag kan komma glad som en sol till praktiken på tisdagen och visa dem att jag klarade det. Jag har en känsla av att jag kommer troligen ha svårt att sova i natt också, särskilt med tanke på att jag måste gå upp tidigare än vad jag är van vid.

Nå väl det kommer lösa sig, får se om jag hinner uppdatera bloggen imorrn innan jag ska iväg på ridningen eller om det blir efter. Det återstår att se.

Kommentera här: