En Natt.. +bilder

Så hade jag det jätteroligt, fastnade i ett spel närmare bestämt Left 4 Dead 2 med några internet vänner från USA och vi hade riktigt kul.

Vi lirade en bana som kallas Hard Rain och naturligtsvis var svårigheten expert, fast det spelade de just nu för att jag fortfarande är lite ringrostig. Annars brukar de lira nått som kallas realism expert. Vilken innebär att det är svårare att se vart de andra befinner sig och dör du så kan du inte respawna såvida in någon kan defibrera dig, men det är kul att spela den svårigheten också. Gjorde det jättemycket innan mitt lilla uppehåll, håller på och försöker hitta tillbaka.

Men målet med spelet för kvällen/natten var att bara ha kul och det målet nådde vi flera gånger om. Jag lyckades spela in en "demo" av vårt spel, men tyvärr försvinner mitt mic ljud, vet inte riktigt varför det gör det. Så jag kommer bara göra ett montage av det och ta det bästa ur spelet av det som hände.
Jag längtar redan tills nästa gång vi kan spela, för det var så grymt kul.

Imorse blev det lite spel också då en av amerikanerna skulle lira en gång till innan han skulle gå å lägga sig, så det blev lite Left 4 Dead 2 på förmiddagen också.

Förutom att jag spelat och sitter och försöker pussla ihop montaget så har jag hunnit med att baka bullar också och ikväll blir det nog lite planering inför Minecraft eller så spelar vi Left 4 Dead 2 igen bara för att det är kul.

*over and out*

Kommentera här: