Mycket på G

Det är mycket på gång just nu, kul att det äntligen händer lite och samtidigt är det spännande också. Förutom att jag håller på och pysslar med allt som krävs för att kunna ha egen häst, så finns det några andra saker också.
En av dom är - en bil.

Japp, jag har hittat en bil, som jag ska åka och titta på, troligen nästa helg då det inte finns tid varken i veckan eller till helgen som kommer nu. Det är också ett spännande projekt att ha en egen bil, fast jag vet att jag behöver en då vi kommer behöva minst två bilar när vi vill åka på varsitt håll.

För övrigt rullar jobbet på som vanligt. Fast idag har varit en sån där dag när man inte vill existera - allt som kan strula göra det, punkt.

Sen ringde chefen och berätta att jag ska börja lite tidigare imorgon. Tydligen skulle en inne på trafikledningen ha meddelat mig om detta i förra veckan och så får jag veta det dagen innan - schysst framförhållning.
Måste erkänna att jag inte känner mig sådär jättetaggad, då jag är dötrött nu och då har jag ändå kört dagen, imorrn blir det morgonpass och kommer troligen va en död zombie när jag är på hemväg sen.
Så frågan blir, hur trött kommer jag va på fredag när jag ska jobba natten?

Hoppas bara inte jag vinglar av vägen. Det är nog det jag fruktar mest när jag kör natt.
Å andra sidan, så vet jag att så fort jag kommer hem är det helg, samt imorrn slutar jag vid lunchtid och är ledig på torsdag.

Vi får helt enkelt se vad som händer, den som lever får se som ett ordspråk lyder.

*over and out*

Kommentera här: