Nu är det krig

Det har dragit igång en stegtävling på jobbet och lite tävlingsinriktad som man är så vill man gärna försöka slåss om första platsen för vår avdelning. Vi är två som verkligen har gått in för det, första målet är att slå den som vunnit tidigare år och fortsätter vi som vi gjort hittills så är det inga problem.
Nu "krigar" vi mot varandra för att se vem som leder.

Det är en riktigt rolig tävling faktiskt, för jag själv vinner på det i slutänden ändå då det handlar om motion. Ju mer jag rör på mig desto mer steg får jag, så för att vinna måste jag motionera - en väldigt bra motivation faktiskt.
Så vi får väl se hur det går i slutänden vem som "vinner".

Mina nuvarande mål är att försöka slå den jag "krigar" emot och lyckats jag med det så klarar jag mitt andra mål också - att vinna över den som vunnit tidigare år.

Nu går vi - mot en hälsosammare framtid!

*over and out*

Kommentera här: