Vilken bra start på dagen..

Den här dagen började minst sagt inget vidare. Sovit bra men vaknade ändå trött, känns inte sådär bra när jag ska åka med på en nattrunda för att lära mig den (för jag ska köra den under vecka 29, bara 5 nätter). Idag skulle jag även tvätta lite innan jobbet, för att se hur lång tid tvättmaskinen behöver på sig och jag kan vara hemma och bevaka den.

Var bra att jag var hemma då den varken ville köra sköljprogrammet eller tömma/byta vatten. Blev till att ringa och felanmäla, så på måndag får jag ny tvättmaskin och torktumlare. Tur jag har kläder så jag klarar mig över helgen.

För övrigt börjar allt ordna upp sig nu, har fixat allt som bör fixas. Så nu är det bara småsaker kvar. Känns faktiskt ganska skönt att kunna börja koncentrera sig på att reda upp mitt egna liv igen, så jag får ordning på det. Då jag har blivit singel och lever numera själv i en lägenhet. Det känns lite konstigt efter 8 år som sambo, men det var för bådas bästa så vi kan komma vidare i livet, då det kändes som vi bromsade varandra från det vi egentligen ville.

Nu siktar jag på att reda ut min alldeles egna liv. Vem vet vad som kommer hända nu?

*over and out*

Kommentera här: