Vad gör jag för fel?

Jag vet inte vad jag gör för fel, när mina vänner försvinner en efter en. De som jag trodde var riktiga vänner visade sig inte vara det, känner mig både sårad och ensam igen. Kanske är det bara mitt dåliga självförtroende och osäkerhet som spelar in?

Jag minns att mamma reagerade på att jag började bli mer osäker och slutade meningar med osäkra frågor för att jag inte litade på någon. Det har inte blivit mycket bättre och det känns som om det är ett steg framåt och två bakåt ibland. Gör det fortfarande och det märks att det är lätt att rasera det jag kämpat och byggt upp, varför ska det vara så?

Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till, reder inte ut det här själv längre känns det som. På måndag blir det till att se över ekonomin och prioritera vad som är viktigast och söka hjälp.

*over and out*


Kommentarer:

1 Hannah:

Jag får en känsla av att du funderar för mycket och övertänker saker. Det gör jag ofta och jag känner igen mig i det du skriver ibland.

Jättestarkt av dig att söka hjälp. Det är du värd.

Kommentera här: