Nu drar flyttlassen igång

Då börjar det dra ihop sig för flytt igen. I helgen var jag hemma hos mamma på besök och gjorde några riktigt fina kap på secondhand. Tänk vilka skatter man kan hitta ibland i en secondhandbutik, det gillas när det inte finns så mycket pengar att röra sig på innan nästa löning.

Nästa helg så flyttar vi över alla tunga möbler och i veckan kommer jag köra lite småkrafs eftersom jag ändå åker dit efter jobbet då pållan redan står där. Känns bra att äntligen kunna få inreda och packa upp allt, som jag låtit vara nedpackat sen det blev bestämt att det blir en flytt till, bara onödigt att packa upp för att sen få packa ner igen.

Så inom en snar framtid vågar jag ta emot besök utan att det ser ut som bomben slagit ned. Kommer bli bra detta även om jag börjat bli lite nervös inför själva flytten.

*over and out*

Kommentera här: