Snart börjar mitt nya liv

Ja snart börjar mitt nya liv, ska bara ta mig igenom den ekonomiska biten först, sen löser sig resten på något sätt. Hade inne bilen på verkstad för service och byte av bromsskivor, blev dyrare än räknat då ena bromsoket var dåligt också.. men nu är bilen fixad och går som en klocka igen.

Hörde även från mina blivande grannar att jag kommer kunna få nyckeln till huset när som helst, det var bara några småsaker hyresvärden ville fixa, men att jag kunde få nyckeln och börja ställa in småsaker och plocka i lådor osv. Kommer bli bra detta när jag kommer slippa en resa.

Som det är nu åker jag hemifrån till jobbet, sen från jobbet till stallet och sen hem. När jag flyttat kommer jag slippa resan till stallet för den kommer ju vara inräknad i när jag åker hem. Ska bli skönt att äntligen kunna få packa upp flyttlådorna och göra sig hemmastadd igen, känns även lite pirrigt också.

*over and out*

Kommentera här: