Om en vecka..

Då är jag tillbaka på jobbet och far runt igen, ska bli skönt att få komma tillbaka och starta med en mjukstart. Börjar trots allt jobba igen den veckan min lediga dag infaller och sen nästa helg skulle vi åka iväg med personalklubben på en liten övernattningsresa. Så det kan inte bli en mycket bättre jobbstart efter semestern.

Speciellt inte med tanke på att jag även haft en kanonfin semester, sol i tre veckor och nu först sista veckan kommer regnet lite, men det är fortfarande sol. Jag är faktiskt glad att det kommer lite regn, jag har inget emot lite regn, så länge det inte regnar ihållande i typ x antal veckor. Då tröttnar jag på regnet.

Nåväl, det har en toppen semester, har börjat komma igång ordentligt med ridningen och kunnat rida mer eller mindre varje dag och planen är att försöka underhålla det sen när jag börjar jobba också.
Min transport är iväg på lagning, så fort jag får hem den igen så ska det tränas lastträning, så jag kan fortsätta ta med min häst på hopplektionerna även i vinter.

*over and out*

Kommentera här: