Vad gör jag med mitt liv egentligen?

Det finns så mycket jag egentligen borde göra men jag finner varken ork eller motivation till att ta tag i det. Helgerna är värst. På veckodagarna är jag upptagen med jobbet och just nu är jobbet ljuspunkten i min tillvaro, det är där jag känner mig mest levande.
Ja, sen är det också dom dagarna jag är på ridskolan också, men alla andra dagar förutom dessa när jag bara är hemma. Det blir inte roligare än vad man gör sig sägs det.

Nåväl, 2015 ska nog bli ett bra år när jag börjar få mer ordning på mitt liv, det är nog en bergochdalbana just nu som kommer reda ut sig med tiden. Jag har en del planer för 2015 och de ska vi nog kunna se till att uppfylla.

Några av planerna består av att fixa till trädgården, köpa möbler jag saknar till huset, samt fixa till hästtransporten. Allt annat får komma pö om pö, så förr eller senare borde det lösa sig på något sätt.

*over and out*

Kommentera här: